שירותים

עיצוב ופיסול השיניים

שיטת עיצוב השיניים שאנו מיישמים בסמייל קליניק הינה מתקדמת, בריאה ובטוחה עבורכם, ויותר מכל אלה – המהירה מכולן. על פי רוב אנו משתמשים בציפוי ננו-קרמי (Nano-Ceramic Veneer) אשר מסייע בשחזור השיניים, ומאפשר לעצב את השן מחדש ולצפות אותה כהלכה, כך שמתקבל מראה שלם, בריא ואחיד. הציפוי החזק מהווה "גוף" והופך לחלק מהשן עצמה, ובכך מגן עליה מנזקים עתידיים.
הציפוי מתקבע בפה באופן אלגנטי וטבעי לחלוטין ויעילותו המדעית מוכחת. ניתן לראות את התוצאות המרשימות ועד כמה השימוש המקצועי בציפוי הננו-קרמי משווה לפה מראה מחודש, מראה שאף אחד מטיפולי יישורי השיניים הקלאסיים אינם יכולים לו.

<

למי זה מתאים?

שיטת עיצוב ופיסול השיניים מתאימה לכל אדם המוטרד ממראה שיניו (ובתנאי שמצבו הרפואי מאפשר זאת), שכן יש צורך לחזק, להזיז ולקבע אותן על מנת שיתקבל מראה שיניים בריא ויפה. הטיפול מצריך הן ידע נרחב ומעמיק בתחומי רפואת ואסתטיקת השיניים, והן מיומנות וכישרון מוחלטים. אין לטעות בהליך זה, ולפיכך עליכם להפקידו בידיים המקצועיות ביותר, כאלו של צוות רופאינו במרפאה. בין הפגמים הנפוצים ביותר בקרב הפונים למרפאות סמייל קליניק, נמנים אלו הבאים: רווחים בין השיניים; שיניים ה"מטפסות" זו על זו; שיניים רחוקות או בגדלים שונים, קטנות מדי וגדולות מדי; שיניים חסרות שיש להשתיל ולהשלים, ועוד. לכל הבעיות הללו יש בידינו את הפתרון המיטבי, ואנו מתחייבים לביצוע מהודק ברמה הגבוהה ביותר שישנה.

הפתרון המהיר והאיכותי ביותר

לקוחות רבים המצטרפים אלינו מעידים כי על מנת לקבל את התוצאה הרצויה להם במקומות אחרים, הם נדרשו לחכות זמן רב, להתכונן לפרוצדורה רפואית קשה ולזמן ההחלמה ממנה, ולקוות כי לא תהיינה השלכות. לא כך הדבר אצלנו. הודות להתפתחות הבלתי נדלית של תחום האסתטיקה הדנטלית, לניסיון רב השנים של רופאינו ולמגוון השכלולים והשיטות המשמשות אותנו במרפאותינו – אנו בסמייל קליניק מבצעים אך ורק טיפולים חדשניים, בטיחותיים ובריאים לעיצוב השיניים. לעולם אל תפקידו את פיכם במקום שלא יספק את רצונכם ועשוי לטעות בפרוצדורה בכל אופן שהוא. המנוע המרכזי של סמייל קליניק הוא הביטחון שנותנים בה לקוחותיה, וההבטחה כי בידינו ישנה תמיד השיטה המהירה ביותר שקיימת. התוצאות מדברות בעד עצמן.

חיוך של מיליון דולר

לא בכדי, השימוש בביטוי "חיוך של מיליון דולר" רווח בחברה המערבית: עיצוב השיניים העסיק משך שנים את כל אוכלוסיות העולם, כיוון שבאופן אוניברסלי, שאין עליו עוררין, שיניים יפות שוות לפנים יפות. שיניים הנחשבות להיות לא אסתטיות, פוגעות ביופי הפנים ובחיוך, ועשויות לערער על הביטחון העצמי ותחושת הנוחות של כל אדם במהלך אינטראקציות שונות. שיניים הן הדבר שהכי משתלם לכם להשקיע בו.

אחריות ארוכה ומקיפת שנים

שמעתם נכון, חיוך פור לייף (!), רשת סמייל קליניק אשר מתהדרת באלפי סיפורי הצלחה, מלקוחות שחייהם השתנו הודות להליכי אסתטיקה דנטלית מגוונים שיועדו בדיוק למצבם, מתחייבת לאחריות ארוכה ומקיפת שנים על כל סוגי הציפויים.

תוצאות שמדברות בעד עצמן

אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני

לקוחות ממליצים

לא האמנתי שאקבל תוצאה כזו… מושלם!

מוטי מויאל, חיפה

לא יכולה להפסיק לחייך! מאושרת.

ענת לוי, תל אביב

איזה צוות סבלני ומכיל, חוויה של שירות.

דניאל כהן, באר שבע

*בעקבות תקנות פרסום רופאי השיניים בישראל, נאסר עלינו להציג תמונות של לקוחותינו

סמייל קליניק חיפה


שדרות הפלי"ם 4, חיפה
03-6392549 :טלפון

סמייל קליניק הרצליה


בן גוריון 2, הרצליה
03-6392549 :טלפון

סמייל קליניק ראשון לציון


מזל אליעזר 4, ראשון לציון
03-6392549 :טלפון

תוצאות